ما از اسامی هایو، هایو کلود، Haio، Haiocloud و دیگر ترکیبهای این کلمات استفاده میکنیم. مالکیت انحصاری و تمام حقوق مادی و معنوی این اسم، ایدههای بهکارگیری شده، محصول، سرویس و محتوای منتشر شده به هر شکل در وبسایت Haiocloud.com و تحت هر زیردامنهی آن برای شرکت ویرا ابر آینده جهان محفوظ است و استفاده و بهرهبرداری از آن به هر شکل و با هر نیتی، برای پروژهها و امور شخصی، تجاری یا عامالمنفعه، اعم از مستقیم یا غیرمستقیم، بدون مجوز کتبی از هایو(ویرا ابر آینده جهان) ممنوع و غیرمجاز است. رابطهای گرافیکی، طراحی و تصویرسازیها، اطلاعات و دادهها، کدهای کامپیوتری، متون آموزشی و دیگر عناصر تولیدشدهی هایو از مصادیق محتوای منتشر شده هستند. به هنگام هرگونه بهرهبرداری غیرمجاز، حق هایو(ویرا ابر آینده جهان) بر اقامهی دعاوی قانونی مرتبط و پیگیری حقوق خود از مجاری قانونی محفوظ خواهد بود.
شرکت ویرا ابر آینده جهان در کشور ایران ثبت شده است و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند؛ در نتیجه، انتشار و توزیع هرگونه محتوای مجرمانه از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا محافظت از آن بهکمک خدمات هایو به هر شکلی، برخلاف قانون و ناقض شروط این توافقنامه است. ما محتوای مجرمانه را در هایو نمیپذیریم و بهمحض آگاهی یافتن از توزیع و محافظت چنین محتوایی، از این امر جلوگیری خواهیم کرد؛ در چنین حالتی وجه دریافتی از مشتری نیز برگردانده نخواهد شد.
انتشار محتوا و تصاویر غیراخلاقی و جنسی، حمایت، همکاری یا فروش مواد مخدر، تجهیزات کشتار جمعی، همکاری و حمایت از گروههای تروریستی و تجزیهطلب داخلی و خارجی یا هر فعالیت دیگری که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد، مشمول ممنوعیت توزیع و محافظت در هایو خواهد شد.
شما با استفاده از هایو میپذیرید که قوانین ایران، عرف بینالمللی اینترنت و قوانین و عرف نافذ در هر منطقه که در آن خدمات هایو ارایه میشود را رعایت میکنید و هیچگونه اقدامی که به هر شکل موجب ایجاد هرگونه مسوولیت برای هایو شود، انجام نمیدهید و با وقوع این امر، تمامی مسوولیتهای قانونی مرتبط را بهعهده میگیرید. هایو این حق را برای خود محفوظ میدارد که در هر زمان بر اساس تشخیص خود یا درخواستها، شکایتها و گزارشهای وارده از سوی سازمانهای نافذ اینترنت، مراجع قانونی و نهادها و اشخاص ذیصلاح، نسبت به ارایهی اطلاعات استفادهکننده از IP یا زیرساخت یا توقف عرضهی خدمات به کاربر اقدام کند. در این موقعیت، وجوه پرداختی برگردانده نخواهد شد.
شما با عضویت و استفاده از محصولات هایو و با ذخیرهی دادهها یا عبور ترافیک سرور خود از این سامانهی زیرساختی، اجازه میدهید شرکت هایو در چهارچوب قوانین و مقررات خود، تمام درخواستهای ارسالی سرور ابری کاربران را دریافت، بررسی و تحلیل کند، از حملات احتمالی جلوگیری بهعمل آورد و محتوای پالایش شده را به سرور(های) اصلی بفرستد. آمار و گزارشهای بهدست آمده از مجموعهی این عملیاتها در پنل کاربری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تمام اطلاعات مربوط به یک سرویس ابری، شامل اطلاعات تماس صاحبان آن محتوا، مشخصات و رفتار کاربران، میزان ترافیک نزد هایو محرمانه قلمداد میشود و بهجز در موارد الزام قانونی در اختیار هیچ شرکت یا نهاد ایرانی یا بینالمللی قرار نخواهد گرفت.
برای ساخت حساب کاربری لازم است اطلاعات خود را مطابق اطلاعات مندرج در مدارک شناسایی رسمی خود وارد کنید. با واردکردن اطلاعات نادرست در حساب کاربری، مسوولیت آن بهعهدهی شما خواهد بود. اگر یک یا چند مورد از اطلاعات شما تغییر کرد، لازم است در سریعترین زمان آن را در حساب کاربری خود ویرایش و بهروز کنید. مسوولیت واردکردن اطلاعات بهشکل صحیح و کامل و حفاظت از گذرواژهی انتخابیتان صرفا بهعهدهی شما خواهد بود و اگر ضعف گذرواژه منجر به نفوذ به حساب کاربری شما شود، مسوولیتی متوجه هایونیست.
هایو تلاش کرده است تا کاربران نتوانند از رمز عبور ساده استفاده کنند اما ممکن است کاربران از رمزهای عبور متداول استفاده کنند یا در حفظ و نگهداری رمز عبور خود دقت کافی را نداشته باشند. در این موقعیت با سواستفاده از آن رمز عبور ممکن است سرورهای ابری در هایو، با اختلالاتی مواجه شود یا مورد سواستفاده قرار گیرد. در این موقعیت هایو هیچگونه مسوولیتی را قبول نخواهد کرد.
هایو بهشدت تاکید میکند از رمز عبورهای پیچیده استفاده کنید و از انتشار آن بهشکل مجازی و فیزیکی بپرهیزید.
با استفاده از خدمات هایو، شما موافقت میکنید ارتباطات دیجیتال مانند دریافت اطلاعیه، ایمیل، پیامک، اعلان، پشتیبانی بهشکل پاسخ به «تیکت» و… جایگزین روشهای سنتی ارتباطات مانند فکس، تلفن، نامه و مراجعه حضوری شود؛ در نتیجه، هرگونه مکاتبه بهروشهای دیجیتال ذکرشده از نظر قانونی معتبر خواهد بود.
با ساخت حساب کاربری در هایو موافقت میکنید ایمیلها و پیامکهای (SMS) اطلاعرسانی و خبرنامهی هایو برایتان ارسال شود. اگر تمایلی به دریافت این موارد ندارید، میتوانید اشتراک خود را لغو کنید، اما در این موقعیت، هایو مسوولیتی در قبال بیاطلاعی شما از پیامهایی که از این مسیرهای ارتباطی منتشر میشوند، نخواهد داشت.
اگر از خدمات رایگان هایو استفاده میکنید، مشمول پشتیبانی، قرارداد سطح کیفیت خدمات (SLA) و جبران خسارت اختلال نمیشوید. هایو در تغییر قابلیتها و ویژگیهای سطح رایگان خدمات خود در هر زمان، یا حذف آن بهطور کلی، مختار است و ارایهی رایگان این خدمات یا تداوم آنها هیچگاه تعهدی برای هایو ایجاد نخواهد کرد.
کد هدیه، تخفیفها و تمام مبالغی که در تبلیغات و کمپینها بهعنوان هدیه به کاربران داده میشود، تنها برای همان کاربر قابل استفاده خواهد بود و فروش، واگذاری یا انتقال آن به کاربر دیگر ممکن نیست. همچنین امکان بازگشت وجه آن به مشتری و تسویه ریالی این تخفیفها و مبالغی که به واسطهی شارژ حساب به آنها کد هدیه تعلق گرفته است وجود ندارد.
همچنین در زمان لغو خدمات و درخواست بازگرداندن وجه، مبلغ کد(های) هدیه لحاظ نمیشود.
این مبالغ به شکل تخفیف یا کد هدیه در کیفپول دوم شما در هایو یا فاکتور شما قابل مشاهده نیست و فقط در اکسل ریز مصرف ماه جاری می توانید مشاهده کنید. و برای استفاده از خدمات هایو مورد استفاده قرار میگیرد. هر کد هدیهای که هایو صادر میکند دارای تاریخ انقضای مشخصی است و چنانچه کاربر در مدت زمان معتبر از کد هدیه استفاده نکند، کد باطل شده و دوباره صادر نخواهد شد.
در هایو حساب کاربری هیچ کاربری حذف نمی شود و فقط غیر فعال می گردد و وقتی اکانتی غیرفعال گردد کاربر دیگر به هیچ عنوان نمی تواند آن اکانت را فعال و از آن استفاده نماید.
بازگشت وجه از حساب کاربری فقط در صورتی که شرایط زیر برقرار باشد، امکانپذیر خواهد بود:
کارشناسان پشتیبانی فنی هایو تنها در حوزهی زیرساخت ابری و مشکلات مرتبط با محصولات هایو به ارایه پشتیبانی میپردازند و مسوولیتی در قبال نصب، نگهداری و رفع اشکال سرویسها و نرمافزارهایی که کاربران به کمک زیرساخت هایو راهاندازی میکنند یا زیرساختها و نرمافزارهایی که به هر شکل به هایو متصل میکنند، ندارند.
هایو بهعنوان عرضهکنندهی خدمات زیرساخت، تنها مسوولیت تضمین امنیت محصولات خود را برعهده دارد و چنانچه کاربری روی زیرساخت هایو سرویسی ایجاد کند یا نرمافزاری نصب کند که منجر به ضعف امنیتی شود یا اطلاعات وی هک شده و به سرقت برود، مسوولیتی متوجه هایو نخواهد بود؛ با این حال، این حق برای هایو محفوظ است که به هنگام ایراد هرگونه زیان یا اختلال در سرویسها و خدمات قابل ارایه از سوی هایو در اثر نصب هرگونه بدافزار نسبت به جبران خسارت و پیگیری قانونی اقدام کند.
شما با استفاده از خدمات هایو موظف به تهیهی نسخهی پشتیبان از آن دسته از اطلاعاتی میشوید که روی هایودارید. هایو مسوولیتی در قبال تهیهی نسخهی پشتیبان از اطلاعات کاربران و بازگرداندن اطلاعات از دست رفته، که بهدلیل خطای کاربران یا هر دلیل دیگری رخ داده است، ندارد.
ما در هایو به صورت پیشفرض هفته ای 1 بار از سرور های ابری نسخه پشتیبان تهیه می کنیم.
بکاپ هفتگی رایگان زمانی فعال می شود که شما در هنگام ساخت و یا در مشخصات سرور پشتیبان گیری را فعال کنید و اگر فعال نکنید به هردلیل سرور شما از دسترس خارج شد و یا حذف کردید مسئولیت دیتا کاربر بر عهده خودش می باشد.
قیمت تمامی سرویسها و محصولات هایو به شیوهی Pay As You Go و مطابق آنچه دربند قیمت گذاری آمده است، بهشکل ساعتی و بر اساس قیمت روز محاسبه میشود. تغییرات قیمت محصولات هایو، پیش از اجرایی شدن، از راه سایت یا ایمیل به اطلاع کاربران میرسد و از زمان تغییر قیمت، هزینهها بر اساس قیمتگذاری جدید، برای تمام مشتریان (قدیم و جدید) محاسبه خواهد شد.
با توجه به شیوهی قیمتگذاری محصولات و خدمات هایو، کاربر باید نسبت به شارژ حساب کاربری خود اقدام کند. اگر اعتبار حساب صفر و یا منفی شود (میزان مصرف از میزان اعتبار بیشتر شود)هایو از طریق ایمیل و پیامک اخطار قطع ارایه خدمات را برای کاربر ارسال میکند. با تداوم صفر و یا منفی بودن اعتبار حساب کاربری، طبق جدول زیر ارایه خدمات و دسترسی به محصولات هایو قطع میشود. هایو در برابر از دست رفتن دادههای کاربر بر اثر پاک شدن منابع به دلیل صفر و یا منفی بودن حساب، مسوولیتی ندارد.
| محصول | اولین اطلاعیه | صفر شدن حساب | حذف اولیه | حذف نهایی |
| سرور ابری | شارژ حساب نزیک به صفر شود اطلاعیه اولیه ارسال می شود | در هنگام صفر شدن اطلاعیه داده می شود و سرویس ها به صورت کامل مسدود می شود. | در صورتی که حساب خود را شارژ نکنید سرور پس از 3 روز از پنل کاربر حذف می شود. | سرور 4 روز توسط هایو نگهداری می شود در صورت بازیابی سرویس هزینه جداگانه باید پرداخت شود. |
| دسکتاپ مجازی | شارژ حساب نزیک به صفر شود اطلاعیه اولیه ارسال می شود | در هنگام صفر شدن اطلاعیه داده می شود و سرویس ها به صورت کامل مسدود می شود. | در صورتی که حساب خود را شارژ نکنید سرور پس از 3 روز از پنل کاربر حذف می شود. | دسکتاپ 4 روز توسط هایو نگهداری می شود در صورت بازیابی سرویس هزینه جداگانه باید پرداخت شود. |
| تحریم شکن | سرویس به صورت ماهیانه ارائه می شود و زمانی که ترافیک و یازمان سرور تمام شود سرویس غیر فعال می گردد. | _ | _ | _ |
توجه بفرمایید اگر سرور را حذف نمایید هایو هیچ مسئولیتی در برابر سرور حذف شده شما ندارد.
مالیات بر ارزشافزوده
قیمت نهایی خدمات هایو پس از احتساب مالیات بر ارزشافزوده مطابق قوانین مالیاتی کشور، در صورتحساب شما درج میشود و با تغییر درصد مالیات بر ارزشافزوده مطابق قانون، این تغییر در صورتحساب کاربران هایو نیز لحاظ خواهد شد.
حوادث غیرقابل اجتناب
هایو در زمان پیشآمدن موارد غیرقابل اجتناب مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اعتصاب، تحریم، قطعی اینترنت و ارتباطات داخلی و بینالمللی، مسوولیتی در قبال انجامنشدن تعهدات خود ندارد. مادامی که این شرایط به تشخیص هایو طولانی شود و ارایهی خدمات ما را متاثر و معلق کند، هیچگونه مسوولیت یا تعهدی متوجه هایو نخواهد بود. هر چند تلاش میکنیم آثار این موارد بر عرضهی خدمات به کاربران کاهش یابد.
محفوظ بودن حق تغییر
هایو مختار است در هر زمان مواردی مانند مشخصات فنی، سطوح (پلنهای) محصولات، شیوهی قیمتگذاری و شرایط استفاده از خدمات خود را کلی یا جزیی تغییر دهد. آخرین نسخه این موارد روی سایت هایو بارگذاری خواهد شد و از همین صفحه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
چطور با SSH به سرور لینوکسی وصل شویم؟ SSH چیست و چرا برای اتصال به…
آموزش استفاده از اپلیکیشن تحریم شکن هایو مقدمه: چرا به تحریمشکن دسکتاپ نیاز داریم؟ در…
vps چیست و مقایسه آن با سرور ابری سلام چطوری ! تو این مقاله قراره…
کتاب Nginx HTTP Server نویسنده: Martin Fjordvald, Clément Nedelcu دستهبندی: کتاب، شبکه چاپ: چهارم زبان:…
کتاب ECDL-ICDL Advanced PowerPoint نویسنده: Jordan, Conor دستهبندی: کتاب چاپ: اول زبان: انگلیسی فرمت فایل:…
کد تخفیف هایو از این پس تمام کاربران می توانند با هایو همکاری و درآمد مادام…